Breaking News
Loading...
18 April 2014

Geoff Crammond’s Grand Prix 4 – PC

9:01 AM


It might not be the hands-down best Formula 1 game currently available, but it’s certainly a solid racing game that’s deserving of your attention.
For the better part of the last decade, British software designer Geoff Crammond has been involved in the creation of the finest Formula 1 racing games for the PC. Starting with World Circuit in 1993 and leading up to Grand Prix 3 in 2000, Geoff Crammond’s racing games have been the undisputed champions of F1 by capturing the true essence of all aspects of this widely popular motorsport, from track design to driver behavior. But it could be argued that these games’ stature is due as much to the lack of noteworthy competition as it is to their quality and realism. Certainly, at the time of Grand Prix 3′s release, most other F1 games up to that point were too forgiving in their physics, took too much creative license in regard to their level of realism, or simply had several glaring problems or omissions. Geoff Crammond’s Grand Prix 4 carries on the series’ tradition of being the most realistic F1 game for the PC–but it’s no longer the only player on the market. Specifically, Grand Prix 4 faces stiff competition from Electronic Arts’ recently released F1 2002, and as authentic as Geoff Crammond’s latest game might be, this time it can’t be crowned the champ by default.

Terjemah Bahasa indonesia:
Ini mungkin tidak menjadi yang terbaik Formula 1 permainan tangan-down yang tersedia saat ini , tapi pasti game balap yang solid yang layak perhatian Anda .Untuk bagian yang lebih baik dari dekade terakhir , perancang perangkat lunak Inggris Geoff Crammond telah terlibat dalam penciptaan terbaik Formula 1 game balap untuk PC . Dimulai dengan Sirkuit Dunia pada tahun 1993 dan mengarah ke Grand Prix 3 pada tahun 2000 , game balap Geoff Crammond ini telah menjadi juara yang tak perlu dari F1 dengan menangkap esensi sejati dari semua aspek motorsport ini sangat populer , dari trek desain untuk perilaku pengemudi . Tapi bisa dikatakan bahwa perawakan permainan ini ' adalah karena banyak kurangnya kompetisi penting seperti itu adalah untuk kualitas dan realisme mereka . Tentu saja , pada saat rilis Grand Prix 3 , kebanyakan game F1 lainnya sampai saat itu terlalu pemaaf dalam fisika mereka , mengambil terlalu banyak lisensi kreatif dalam hal tingkat realisme , atau hanya memiliki beberapa masalah mencolok atau kelalaian . Geoff Crammond Grand Prix 4 menjalankan tradisi seri ' menjadi F1 permainan yang paling realistis untuk PC - tapi itu tidak lagi satu-satunya pemain di pasar. Secara khusus , Grand Prix 4 menghadapi persaingan yang ketat dari Electronic Arts ' baru-baru ini dirilis F1 tahun 2002, dan sebagai otentik karena game terbaru Geoff Crammond mungkin , kali ini tidak bisa dinobatkan juara secara default .




http://adf.ly/kA1QO

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer