Breaking News
Loading...
18 April 2014

Tony Hawk’s Underground 2 – PC

9:44 AM


Tony Hawk’s Underground 2 is guilty of a familiar Game Boy Advance crime: it’s recycled. It happens to the best of them: Capcom with its Mega Man Battle Network series, Konami and Yu-Gi-Oh….even Nintendo’s a culprit when it brings back that Mario Bros. in nearly every Mario GBA adventure.
THUG2 for the GBA essentially takes what the team had already done in last year’s THUG and basically offered only the most basic of tweaks, such as new skateparks and the couple of new moves introduced in the console versions. It’s still a good, fun challenge on the handheld, but the game itself barely does much to justify its existence over THUG, and in nearly every case it’s just best to track down a copy of last year’s game if you haven’t already done so.

Terjemahkan Bahasa Indonesia:
Tony Hawk Underground 2 bersalah dari kejahatan Game Boy Advance familiar: itu didaur ulang. Hal ini terjadi untuk yang terbaik dari mereka: Capcom dengan mega seri Man Pertempuran Jaringan nya, Konami dan Yu-Gi-Oh .... bahkan Nintendo pelakunya ketika membawa kembali bahwa Mario Bros di hampir setiap Mario GBA petualangan.

THUG2 untuk GBA dasarnya mengambil apa tim sudah dilakukan di THUG tahun lalu dan pada dasarnya ditawarkan hanya yang paling dasar tweak, seperti skateparks baru dan beberapa gerakan baru yang diperkenalkan dalam versi konsol. Ini masih baik, menyenangkan tantangan di genggam, tapi permainan itu sendiri nyaris tidak banyak untuk membenarkan keberadaannya lebih THUG, dan dalam hampir setiap kasus itu hanya yang terbaik untuk melacak salinan permainan tahun lalu jika Anda belum melakukannya .



http://adf.ly/kADu0
 

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer